Reglamentas
Internetinės parduotuvės taisyklės
I. Įvadas
1. Šios taisyklės, toliau – „Taisyklės“, apibrėžia pardavimo Klientams, t. y. visiškai teisniems fiziniams ir juridiniams asmenims ar juridinio asmens statuso neturintiems organizaciniai vienetai, kuriems teisės aktai suteikia teisnumą, internetinėje parduotuvėje adresu https://pakolorente.lt, toliau – „Internetinė parduotuvė“, bendrąsias sąlygas, pagrindinius principus ir būdą.
2. Internetinę parduotuvę tvarko bendrovė „Pako Lorente Baltija“, Verkių g. 42-106, LT-09109 Vilnius, PVM mokėtojo kodas LT100012919118, e. pašto adresas info@pakolorente.lt, kontaktinio telefono Nr. +370 618 128 78.
3. Su taisyklėmis ir sąlygomis sutinkama savo noru, tačiau tai yra būtina norint sukurti Paskyrą ir (arba) Klientui pateikti Užsakymą. Klientas, pateikdamas Užsakymą Internetinėje parduotuvėje, pareiškia, kad susipažino su Taisyklių turiniu ir sutinka su visomis jų sąlygomis.
4. Toliau Taisyklėse vartojamos sąvokos, rašomos didžiąja raide, aiškinamos taip, kaip nurodyta toliau:
a. Kaina – Prekės vertė su PVM Lenkijos zlotais,
b. Darbo diena – bet kuri diena nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus įstatyme numatytas ne darbo dienas.
c. Slaptažodis – raidžių, skaitmenų ar kitų ženklų seka, kurią Klientas pasirenka registruodamasis Internetinėje parduotuvėje, naudojama siekiant apsaugoti prieigą prie Kliento paskyros Internetinėje parduotuvėje,
d. Vartotojas – visiškai teisnus fizinis asmuo ir juridinis asmuo ar juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam teisės aktai suteikia teisnumą, besinaudojantys Internetine parduotuve.
e. Vartotojas – fizinis asmuo, sudarantis su ekonominę veiklą vykdančiu asmeniu teisinį sandorį, kuris nėra tiesiogiai susijęs su jo ekonomine ar profesine veikla, taip pat fizinis asmuo, kuris naudojasi Internetine parduotuve, vykdydamas veiklą, susijusią su jo ekonomine veikla, kai iš sudarytos sutarties turinio matyti, kad sutartis nėra tam asmeniui profesinio pobūdžio, ypač pagal tokių asmenų vykdomos ekonominės veiklos dalyką, kaip apibrėžta Centrinį ekonominės veiklos apskaitos ir informacijos registrą reglamentuojančių teisės aktų nuostatose,
f. Ekonominę veiklą vykdantis asmuo – fizinis asmuo, juridinis asmuo ir juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam teisnumą suteikia įstatymas, savo vardu vykdantis ekonominę ar profesinę veiklą ir besinaudojantis Pardavėjo paslaugomis, tiesiogiai susijusiomis su jo verslu ar profesine veikla,
g. Paskyra – individualus skydelis, turintis individualų pavadinimą (Prisijungimo vardą) ir Slaptažodį, leidžiantis Klientui naudotis papildomomis Pardavėjo teikiamomis paslaugomis. Klientui suteikiama prieiga prie Paskyros naudojant Prisijungimo vardą ir Slaptažodį. Klientas prisijungia prie Paskyros užsiregistravęs Internetinėje parduotuvėje. Paskyra suteikia galimybę išsaugoti ir saugoti informaciją apie Kliento adreso duomenis Prekėms siųsti, stebėti Užsakymo būseną, susipažinti su Užsakymų istorija ir kitomis Pardavėjo teikiamomis paslaugomis,
h. Krepšelis - paslauga, teikiama kiekvienam Klientui, kuris naudojasi Internetine parduotuve, kurią sudaro galimybė pateikti vienos ar kelių Prekių Užsakymą, įvesti nuolaidų kodus, leidžiančius sumažinti Kainą atskirose taisyklėse nurodyta tvarka, rodyti atskirų Prekių ir visų Prekių Kainų suvestinę (įskaitant galimas pristatymo išlaidas),
i. Prisijungimo vardas – Kliento elektroninio pašto adresas, nurodytas Internetinėje parduotuvėje kuriant Paskyrą,
j. Naujienlaiškis – elektroniniu būdu teikiama paslauga, leidžianti visiems ja besinaudojantiems Klientams gauti periodinę Pardavėjo informaciją, ypač apie Produktus, naujienas ir akcijas, su Pardavėju susijusias naujienas, Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu, gavus aiškų Kliento sutikimą arba užsakymą. Naujienlaiškio paslaugų teikimo tvarka išdėstyta Taisyklėse.
k. Ankstesnė mažiausia kaina – mažiausia tam tikros Prekės Kaina, galiojusi 30 dienų iki ji buvo sumažinta, arba, jeigu tam tikra Prekė parduodama trumpiau nei 30 dienų, mažiausia tam tikros Prekės Kaina, galiojusi nuo tam tikros Prekės pardavimo pradžios dienos iki kainos sumažinimo dienos.
l. Prekė – Internetinėje parduotuvėje Pardavėjo siūlomas kilnojamasis daiktas,
m. Skaitmeninis turinys – skaitmeniniu būdu sukurti ir teikiami duomenys,
n. Salonas – Pardavėjo tvarkoma stacionarioji parduotuvė. Salonų sąrašas pateikiamas Internetinės parduotuvės svetainėje.
o. Pardavėjas – „Pako Lorente Baltija“, Verkių g. 42-106, LT-09109 Vilnius, PVM mokėtojo kodas LT100012919118, elektroninio pašto adresas info@pakolorente.lt, kontaktinio telefono Nr. +370 618 128 78
p. Pardavimo sutartis – pardavimo sutartis, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse, pagal kurią Pardavėjas parduoda Klientui Prekę, už kurią sumokama Kaina ir galimi papildomus mokesčiai, ypač siuntimo išlaidos. Kliento ir Pardavėjo pardavimo sutartis sudaroma nuotolinio ryšio priemonėmis, kai Klientas sumoka Kainą ir galimus papildomus mokesčius, ypač siuntimo išlaidas. Pardavimo sutartyje visų pirma nurodoma pasirinkta Prekė, jos pagrindinės savybės, Kaina, pristatymo išlaidos ir kitos svarbios sąlygos,
q. Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutartis – sutartis, kuria Pardavėjas teikia Skaitmeninį turinį ar paslaugas.
r. Skaitmeninės paslaugos – paslaugos, leidžiančios Klientui kurti, tvarkyti ir saugoti ar pasiekti skaitmeninius duomenis, arba paslauga, leidžianti dalytis Kliento ar kito tos paslaugos naudotojo persiųstais ar sukurtais skaitmeniniais duomenimis, arba kiti sąveikos naudojant tokius duomenis būdai.
s. Užsakymas – nuotoliu pateiktas Kliento valios pareiškimas, kuriuo išreiškiama tiesioginė valia sudaryti nuotolinę Pardavimo sutartį, kurioje apibrėžiama Prekė, dėl kurios Klientas teikia pasiūlymą sudaryti Pardavimo sutartį, ir Kliento duomenys, būtini galimai Pardavimo sutarčiai sudaryti ir vykdyti.
II. Bendrosios nuostatos
1. Visos teisės į Internetinę parduotuvę, įskaitant turtines ir neturtines autorių teises, intelektinės nuosavybės teises į jos pavadinimą, interneto domeną, Internetinės parduotuvės svetainę, taip pat teisės į šablonus, formas ir logotipus, priklauso Pardavėjui ir jomis galima naudotis tik Taisyklėse nurodytu būdu, gavus išimtinį išankstinį raštišką Pardavėjo sutikimą, antraip negalioja.
2. Internetinę parduotuvę Pardavėjas teikia internetu kaip teleinformatikos ir informacinės sistemų išteklių.
3. Pardavėjas pasilieka teisę Internetinėje parduotuvėje skelbti siūlomų prekių bei trečiųjų asmenų prekių ir paslaugų reklamą.
4. Klientams ar tretiesiems asmenims draudžiama naudoti Internetinę parduotuvę neužsakytai komercinei informacijai siųsti.
5. Naudojimasis Internetine parduotuve – bet kokie Kliento veiksmai, kuriais jis susipažįsta su Internetinėje parduotuvėje skelbiamu turiniu.
6. Internetine parduotuve galima naudotis tik Taisyklėse nurodyta tvarka ir apimtimi.
7. Pardavėjas deda visas pastangas, kad Internetine parduotuve būtų galima naudotis visomis populiariausiomis interneto naršyklėmis, operacinėmis sistemomis, visų rūšių kompiuteriais ir interneto ryšiais.
8. Užsakymams Internetinėje parduotuvėje pateikti ir norėdamas naudotis Pardavėjo teikiamomis paslaugomis Klientas privalo turėti veikiančią elektroninio pašto paskyrą.
9. Klientas turi teisę naudotis Internetinės parduotuvės ištekliais tik savo reikmėms. Draudžiama naudoti Internetinės parduotuvės išteklius ir funkcijas Kliento komercinei ar kitai veiklai, kuri pažeistų Pardavėjo interesą, vykdyti.
10. Internetinėje parduotuvėje pateikiama informacija nėra pasiūlymas pagal Civilinio kodekso nuostatas. Tai yra kvietimas sudaryti sutartį, kaip apibrėžta Civilinio kodekso 71 straipsnyje.
11. Pardavėjas pareiškia, kad viešas interneto pobūdis ir naudojimasis elektroninėmis paslaugomis gali būti susijęs su rizika, kad neįgalioti asmenys gali gauti ir pakeisti Klientų duomenis, todėl Klientai privalo naudoti tinkamas technines priemones minėtai rizikai sumažinti, ypač naudoti antivirusinę ir tapatybės apsaugos programinę įrangą, skirtą interneto vartotojams.
12. Pardavėjas kuria ir diegia apsaugos priemones, saugančias nuo neteisėto Internetinės parduotuvės turinio naudojimo, atgaminimo ar platinimo. Jeigu Pardavėjas taiko minėtas apsaugos priemones, Klientai sutinka susilaikyti nuo bet kokių veiksmų, kuriais siekiama pašalinti ar apeiti tokias apsaugos priemones ar sprendimus.
13. Jeigu Kaina sumažinama, Pardavėjas šalia informacijos apie sumažintą Kainą pateikia informaciją apie Ankstesnę mažiausią kainą.
14. Pardavėjas netaiko individualizuotų kainų, todėl parduotuvėje nurodytos kainos kiekvienam Vartotojui yra vienodos.
15. Pardavėjas naudoja sprendimą, skirtą patikrinti, ar prie Prekių pateikiamus atsiliepimus įkėlė Vartotojai, kurie įsigijo tam tikrą Prekę, ir Pardavėjas tikrina, kad atsiliepimus teiktų asmenys, kurie iš tikrųjų naudojo arba įsigijo tam tikrą Prekę. Tokiems atsiliepimams suteikiamas statusas „pirkėjo atsiliepimas“. Priešingu atveju arba jeigu neįmanoma patikrinti, ar atsiliepimai gautos iš asmenų, kurie iš tikrųjų naudojo arba pirko tam tikrą Prekę, atsiliepimui suteikiamas statusas „ne pirkėjo atsiliepimas“.
III. Kliento paskyra.
1. Kiekvienas Klientas turi teisę susikurti ir naudoti Paskyrą. Susikūręs Paskyrą, Klientas su pardavėju sudaro Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutartį.
2. Paskyrai susikurti Klientas privalo registruotis. Nėra būtina registruotis, kad Klientai galėtų teikti Užsakymus Internetinėje parduotuvėje.
3. Kad būtų galima tinkamai naudotis Paskyra, būtina interneto naršyklėje leisti naudoti slapukus. Slapukai naudojami Parduotuve besinaudojančio asmens, toliau – „Vartotojas“, sesijai palaikyti prisijungus prie Paskyros. Vėliau galima juos ištrinti naudojantis atitinkamomis interneto naršyklės parinktimis arba kita programine įranga.
4. Norėdamas užsiregistruoti, Klientas privalo užpildyti Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje pateiktą registracijos formą ir užpildytą registracijos formą elektroniniu būdu nusiųsti Pardavėjui, pasirinkdamas atitinkamą registracijos formoje esančią funkciją. Registruodamasis Klientas nustato individualų Slaptažodį.
5. Registracijos forma pildoma laikantis šios tvarkos:
a. Klientas privalo užpildyti visus registracijos formos langelius, nebent langelis pažymėtas kaip pasirinktinis,
b. registracijos formoje pateikiama informacija turi būti susijusi tik su Klientu ir būti teisinga, Klientas atsako už registracijos formoje pateiktos informacijos teisingumą,
c. Klientas privalo susipažinti ir patvirtinti, kad susipažino su Taisyklėmis, pažymėdamas atitinkamą langelį registracijos formoje,
d. Klientas privalo susipažinti su privatumo politika, pažymėdamas atitinkamą langelį registracijos formoje,
e. Klientas privalo susipažinti su informacija apie savo asmens duomenų teikimą ,,Stripe‘‘, kurios nuoroda pateikiama registracijos formoje.
6. Pardavėjas neatsako už Kliento nurodytus klaidingus ar neteisingus duomenis.
7. Pateikęs užpildytą registracijos formą, Klientas registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu nedelsdamas gauna iš Pardavėjo registracijos patvirtinimą. Šią akimirką sudaroma Skaitmeninio turinio ar paslaugos teikimo sutartis dėl Kliento Paskyros tvarkymo, ir Klientui suteikiama galimybė prisijungti prie Paskyros, taip pat keisti registruojantis pateiktus duomenis, išskyrus Prisijungimo vardą.
8. Klientas gali bet kuriuo metu ir nenurodydamas priežasčių ištrinti Paskyrą, išsiuntęs Pardavėjui prašymą elektroninio pašto adresu info@pakolorente.lt arba raštu adresu Verkių g. 42-106, LT-09109 Vilnius.
9. Klientas privalo dėti visas pastangas, kad Slaptažodis būtų saugomas paslaptyje ir nebūtų atskleidžiamas trečiosioms šalims. Atsiradus aplinkybių, leidžiančių įtarti, kad Slaptažodį perėmė neįgaliotas asmuo, Klientas privalo nedelsdamas apie tai pranešti Pardavėjui turimomis ryšio priemonėmis. Tokiu atveju Klientas privalo nedelsdamas pakeisti Slaptažodį, naudodamas atitinkamas Kliento Paskyros funkcijas.
IV. Užsakymų teikimas
1. Kliento ir Pardavėjo Pardavimo sutartis sudaroma Klientui pateikus Užsakymą Internetinėje parduotuvėje toliau nurodytomis sąlygomis. Prekės ir jo įprastos kainos pateikimas Internetinėje parduotuvėje nėra pasiūlymas ją įsigyti, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse, o tik kvietimas sudaryti Pardavimo sutartį, Pardavėjui patvirtinus Kliento pateiktą Užsakymą.
2. Pardavėjas suteikia Klientui galimybę pateikti Užsakymą Internetinėje parduotuvėje šia tvarka:
a. Klientas deda pasirinktą (-as) Prekę (-es) į Krepšelį, paspausdamas nuorodą „ĮDĖTI Į KREPŠELĮ“, ir pereina į Užsakymo formą,
b. Paskyrą turintis Klientas Užsakymo formoje patvirtina, kad Pardavimo sutarčiai sudaryti ir vykdyti būtini duomenys yra teisingi. Paskyros neturintis Klientas privalo savarankiškai užpildyti Užsakymo formą ir pateikti Pardavimo sutarčiai sudaryti ir vykdyti būtinus savo duomenis. Bet kuriuo atveju pateikus negaliojančius ar neteisingus duomenis, gali būti neįmanoma vykdyti Pardavimo sutartį. Užsakymo formoje Klientas privalo pateikti šiuos savo duomenis: vardą, pavardę, adresą (gatvę, namo (buto) numerį, pašto kodą, vietovę, šalį), elektroninio pašto adresą, kontaktinio telefono numerį ir su Pardavimo sutartimi susijusius duomenis: Prekes, Prekių kiekį, Prekės rūšį, spalvą ir dydį, Prekių pristatymo vietą ir būdą, mokėjimo būdą. Klientai ar Vartotojai, kurie yra Ekonominę veiklą vykdantys asmenys, privalo nurodyti įmonės pavadinimą ir adresą. Jeigu formoje nurodo, kad būtina išrašyti PVM sąskaitą faktūrą, taip pat privalo pateikti PVM mokėtojo kodą, kaip numatyta PVM įstatymo 106b straipsnio 5 dalyje. Pardavėjas, plėtodamas Internetinėje parduotuvėje siūlomas Prekes ar paslaugas, gali nustatyti pareigą Užsakymo formos turinyje ar kitoje tinkamoje vietoje pateikti kitą su Prekėmis ar Klientu susijusią informaciją,
c. Forma siunčiama pažymėjus Užsakymo formoje atitinkamą langelį „UŽSAKAU IR ĮSIPAREIGOJU SUMOKĖTI“,
d. Kaskart prieš siunčiant Užsakymą Pardavėjui, Klientui rodoma forma, kurioje pateikiama 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo 12 straipsnyje nurodyta informacija, ypač tokia kaip bendroji pasirinktų Prekių kaina ir bendrosios pasirinkto pristatymo būdo išlaidos,
e. Teikdamas Užsakymą, iki kol paspaudžia mygtuką „UŽSAKAU IR ĮSIPAREIGOJU SUMOKĖTI“, Klientas turi galimybę savarankiškai keisti „Krepšelyje“ įvestus duomenis – pridėti arba ištrinti kurią nors Krepšelio eilutę.
3. Užsakymo pateikimas – Kliento pasiūlymas Pardavėjui sudaryti Prekių, kurios yra Užsakymo dalykas, Pardavimo sutartį.
4. Pardavėjas turi teisę pateiktą Užsakymą patikrinti elektroniniu paštu ar telefonu ir jį atšaukti, jeigu kyla pagrįstų abejonių dėl Užsakymo vykdymo.
5. Pateikus Užsakymą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu patvirtinimą, kad Užsakymą priėmė ir pradeda jo tikrinimą.
6. Remdamasis Užsakymu, už kurį sumokėta arba kuris pažymėtas kaip „pristatymas su išperkamuoju mokesčiu“, Pardavėjas patikrina, ar Internetinėje parduotuvėje yra Kliento užsakytų Prekių.
7. Jeigu Pardavėjas negavo Kliento, pasirinkusio sumokėti iš anksto, t. y. pervedimu arba elektroniniu mokėjimu, kaip nurodyta Taisyklių V punkto 1 dalies a ir b papunkčiuose, mokėjimo, Užsakymas pažymimas kaip „laukiama mokėjimo“. Tokiu atveju Pardavėjas gali susisiekti su Klientu ir priminti apie mokėjimą, įskaitant siųsti žinutę Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu. Neatlikus mokėjimo per 3 dienas nuo Užsakymo pateikimo, Kliento pateiktas Užsakymas atmetamas.
8. Jeigu Klientas pasirenka mokėti išperkamuoju mokesčiu atsiimant siuntą, Klientas privalo sumokėti atsiimdamas siuntą. Atsisakius atsiimti Prekę, nors buvo skirtas papildomas 7 dienų terminas, Pardavimo sutartis nutraukiama.
9. Pateikus Užsakymą, Pardavėjas nedelsdamas patvirtina, kad jį gavo ir priima Užsakymą vykdyti. Kad Užsakymas gautas ir priimtas vykdyti, Pardavėjas patvirtina išsiųsdamas Klientui atitinkamą elektroninio pašto žinutę teikiant Užsakymą Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu, kurioje Pardavėjas bent jau patvirtina, kad gavo Užsakymą ir priėmė jį vykdyti ir patvirtina, kad sudaryta Pardavimo sutartis. Kai tik Klientas gauna pirmiau nurodytą elektroninio pašto žinutę, sudaroma Kliento ir Pardavėjo Pardavimo sutartis.
10. Jeigu Internetinėje Parduotuvėje nėra užsakytos Prekės arba Užsakymo neįmanoma įvykdyti dėl kitų priežasčių, įskaitant atvejus, kai prekių neįmanoma įsigyti iš Pardavėjo tiekėjų per Užsakymui įvykdyti numatytą terminą, Pardavėjas nedelsdamas praneša Klientui apie kilusias aplinkybes Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefonu.
11. Parduotuvė pasilieka teisę nevykdyti Užsakymų, jeigu nepateikiami kontaktai, kuriais būtų galima patvirtinti Užsakymą.
12. Jeigu neįmanoma įvykdyti Užsakymo, Pardavėjas gali pasiūlyti Klientui:
a. atšaukti visą Užsakymą (Klientui pasirinkus šį variantą, Pardavėjas atleidžiamas nuo pareigos vykdyti Užsakymą),
b. atšaukti Užsakymo dalį, kurios neįmanoma įvykdyti per protingą terminą (Klientui pasirinkus šį variantą, Pardavėjas atleidžiamas nuo pareigos vykdyti Užsakymą ta apimtimi, kuria neįmanoma įvykdyti),
c. išskaidyti Užsakymą ir nustatyti Užsakymo dalies, kurios neįmanoma įvykdyti, įvykdymo terminą (jeigu Klientui pasirinkus šį variantą, pristatoma atskiromis siuntomis, bet Klientas nepatiria papildomų pristatymo išlaidų dėl išskaidyto Užsakymo).
13. Jeigu nėra galimybės priimti su Užsakymu pateiktą pasiūlymą (-us), Pardavimo sutartis nesudaroma ir Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 14 dienų, grąžina Klientui jo sumokėtus pinigus už dalį, dėl kurios Pardavimo sutartis nebuvo sudaryta.
14. Galutinė Pardavimo sutarties šalis įpareigojanti kaina yra Klientui teikiant Užsakymą prie Prekės nurodyta Kaina.
15. Prie Prekės nurodytos kainos:
a. nurodomas su PVM euro,
b. nenurodoma informacija apie pristatymo išlaidas, apie kurias Klientui pranešama pasirinkus pristatymo būdą.
16. Informacija apie bendrąją Užsakymo vertę pateikiama Klientui pasirinkus pristatymo ir mokėjimo būdus paskutiniame Užsakymo teikimo žingsnyje.
17. Jeigu Kaina sumažinama, Pardavėjas šalia informacijos apie sumažintą Kainą pateikia informaciją apie Ankstesnę mažiausią kainą.
V. Pristatymas ir mokėjimo būdas
1. Parduotuvė siuntas siunčia Lietuva ir kai kuriose Europos Sąjungos šalyse. Naujausia informacija apie pristatymo išlaidas ir vežėjus pateikiama šioje nuorodoje: https://pakolorente.lt/Pristatymas-ir-apmokejimas-cinfo-lit-75.html
2. Klientas gali rinktis iš šių atsiskaitymo už užsakytas Prekes būdų:
a. pervedimas per mokėjimo platformas „Stripe“ (šiuo atveju Užsakymas pradedamas vykdyti, kai mokėjimas įskaitomas Pardavėjo banko sąskaitoje).
3. Klientas negali rinktis mokėti už dalį Užsakymo iš anksto ir už dalį Užsakymo atsiimant.
4. Prekė klientui pristatomas per 7 darbo dienas, nebent Prekės aprašyme ar pateikiant Užsakymą nurodytas trumpesnis terminas. Pardavėjas neatsako už tai, kad Prekė nepristatoma ar vėluojama ją pristatyti dėl Kliento kaltės, ypač jeigu Klientas nurodė klaidingą ar netinkamą pristatymo adresą. Tokiu atveju Pardavėjas praneša Klientui apie nesėkmingą bandymą pristatyti Prekę.
5. Klientas gali prašyti pakeisti Užsakymą, kol Kliento elektroninio pašto adresu gauna informaciją, kuria patvirtinama, kad Užsakymas priimtas vykdyti. Ypač galima keisti Užsakymo dalykinę apimtį, atšaukti visą arba dalį Užsakymo, keisti pristatymo adresą arba duomenis PVM sąskaitoje faktūroje. Jeigu į jau vykdomą, bet dar Pardavėjo neišsiųstą Užsakymą Klientas prideda naujų Prekių, gali pailgėti Užsakymo vykdymo trukmė. Jeigu atsisakoma viso ar dalies Užsakymo, kai Klientas atsiskaitė iš anksto, sumokėtus pinigus Pardavėjas grąžina per 14 (keturiolika) dienų nuo Kliento pakeitimų pateikimo dienos. Pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus tuo pačiu būdu, kokį naudojo Klientas, nebent Klientas aiškiai sutiko su kitu grąžinimo būdu, kuris nesukelia jam jokių išlaidų. Jeigu Klientas pasirenka mokėjimo už Prekes būdą – elektroninę atidėtojo mokėjimo sistemą, sumokėti pinigai grąžinami atšaukiant atidėtąjį mokėjimą (kai grąžinamos visos įsigytos Prekės) arba sumažinant grąžinamų pinigų vertę, atitinkamai pagal grąžinamų Prekių vertę (kai grąžinamos kai kurios Prekės).
6. Užsakytos Prekės pristatomos Klientui tarpininkaujant Internetinėje parduotuvėje nurodytiems vežėjams Užsakymo formoje nurodytu adresu.
7. Prekės išsiuntimo Klientui dieną Kliento elektroninio pašto adresu siunčiamas patvirtinimas, kad Pardavėjas išsiuntė siuntą.
8. Klientas privalo patikrinti pristatomą siuntą vežėjui dalyvaujant įprastu tokios rūšies siuntoms laiku ir būdu. Klientas turi teisę reikalauti iš vežėjo surašyti atitinkamą aktą, jeigu nustatomi siuntos trūkumai ar pažeidimai. Kai tik Internetinė parduotuvė perduoda Prekę vežėjui, Klientui, kuris yra Ekonominę veiklą vykdantis asmuo, atitenka su Preke susijusi nauda ir prievolės bei Prekių atsitiktinio praradimo ar sugadinimo rizika. Tokiu atveju Internetinė parduotuvė neatsako už Prekės praradimą, nuostolius ar pažeidimą, atsiradusius nuo jos priėmimo gabenti iki pristatymo Klientui, ir už vėlavimą gabenant siuntą. Jeigu Prekė siunčiama Klientui, kuris yra Ekonominę veiklą vykdantis asmuo, tarpininkaujant vežėjui, Klientas, kuris yra Ekonominę veiklą vykdantis asmuo, privalo patikrinti siuntą įprastu tokios rūšies siuntoms laiku ir būdu. Jeigu nustato, kad produktas buvo prarastas arba sugadintas gabenant, privalo imtis visų būtinų priemonių vežėjo atsakomybei nustatyti.
9. Pardavėjas, atsižvelgdamas į Kliento pageidavimą, su siunta pateikia pristatomoms Prekėms išrašytą čekį arba PVM sąskaitą faktūrą ir Taisyklių IV punkto 2 dalies d papunktyje nurodytą formą.
10. Jeigu vežėjas gabena grąžinamas užsakytas Prekes į Internetinę parduotuvę, Pardavėjas susisiekia su Klientu elektroniniu paštu arba telefonu ir iš naujo suderina su Klientu pristatymo terminą ir išlaidas.
VI. Skundas
A. Bendrosios nuostatos
1. Pardavėjas į Kliento skundą atsako nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos. Jeigu Pardavėjas neatsako į skundą per 14 dienų nuo jo gavimo dienos, laikoma, kad Pardavėjas skundą pripažįsta pagrįstu.
2. Skunde būtina nurodyti: vardą, pavardę, teikiant Užsakymą nurodytą elektroninio pašto adresą, pirkimo datą, sandorio numerį, dėl ko teikiamas skundas ar kitas skundą pagrindžiančias aplinkybes ir trūkumo atsiradimo datą, taip pat ko Klientas reikalauja teikdamas skundą. Jeigu skunde pateiktus duomenis ar informaciją būtina papildyti, prieš pradėdamas nagrinėti skundą, Pardavėjas kreipiasi į skundą pateikusį Klientą, kad papildytų duomenis ar informaciją ir nurodo ne trumpesnį kaip 7 dienų terminą ir ką būtina papildyti bei paaiškina, kad nepapildžius skundo per nurodytą terminą, skundas nebus nagrinėjamas. Pasibaigus nustatytam terminui, skundas paliekamas nenagrinėtas.
3. Tai, kad Vartotojas pateikia skundą, taip pat Pardavėjas jį atmeta arba palieka nenagrinėtą, nedaro įtakos Vartotojo teisei reikšti reikalavimus teisme galiojančių teisės aktų tvarka.
4. Klientas, kuris yra Vartotojas, gali pasinaudoti neteisminiais skundų nagrinėjimo ir reikalavimų teikimo būdais. Išsamią informaciją apie Kliento, kuris yra Vartotojas, galimybę pasinaudoti neteisminiais skundų nagrinėjimo ir reikalavimų teikimo būdais bei naudojimosi jais tvarką galima rasti adresu: https://ecclatvia.lv/lv/. Be to, Klientas, kuris yra Vartotojas, turi šias galimybes pasinaudoti neteisminiais skundų nagrinėjimo ir reikalavimų teikimo būdais:
a. Vartotojas turi teisę kreiptis į 2000 m. gruodžio 15 d. Prekybos inspekcijos įstatymo 37 straipsnyje nurodytą nuolatinį vartotojų arbitražą (OL, 2001 m., Nr. 4-25 ir pakeitimai), kad išspręstų ginčą, kylantį iš sudarytos Pardavimo sutarties,
b. Vartotojas turi teisę kreiptis į Vaivadijos prekybos inspekciją 2000 m. gruodžio 15 d. Prekybos inspekcijos įstatymo 36 straipsnio (OL, 2001 m., Nr. 4-25 ir pakeitimai) tvarka, kad būtų pradėta taikinamojo tarpininkavimo procedūrą neteisminiu būdu išspręsti Vartotojo ir Pardavėjo ginčą,
c. Vartotojas gali gauti nemokamą pagalbą sprendžiant Vartotojo ir Pardavėjo ginčą, taip pat gauti nemokamą apskrities (miesto) vartotojų teisių apsaugos kontrolieriaus arba visuomeninės organizacijos, kurios įstatuose numatyta ginti vartotojų teises (Eiropas patērētāju informēšanas centrs) pagalbą,
d. Vartotojas gali pateikti skundą per nternetinėje EGS platformoje http://ec.europa.eu/consumers/odr/. EGS platformoje taip pat yra pateikiama informacija apie neteisminius ginčų, galinčių kilti tarp ekonominę veiklą vykdančių asmenų ir Vartotojų, sprendimo būdus.
5. Pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus tuo pačiu būdu, kokį naudojo Vartotojas, nebent Vartotojas aiškiai sutiko su kitu grąžinimo būdu, kuris nesukelia jam jokių išlaidų.
B. Prekės neatitikimas pardavimo sutarčiai
1. Jeigu Prekė neatitinka Pardavimo sutarties, Klientas, kuris yra Vartotojas, turi vartotojų teisių įstatyme numatytas teises.
2. Vartotojas gali pateikti skundą dėl Prekės, jeigu Prekė neatitinka Pardavimo sutarties.
3. Laikoma, kad Prekės atitinka Pardavimo sutartį, jeigu Pardavimo sutartį ypač atitinka jų aprašymas, rūšis, kiekis, kokybė, komplektacija ir funkcijos bei Prekė:
a. yra tinkama tikslams, kuriems paprastai naudojama tokios rūšies Prekė, atsižvelgiant į galiojančių teisės aktų nuostatas, techninius standartus ar gerąją praktiką;
b. kiekis ir savybės yra būdingi tokios rūšies prekei ir Vartotojas gali pagrįstai to tikėtis, atsižvelgdamas į prekės pobūdį ir ekonominę veiklą vykdančio asmens,
jo įstatyminių pirmtakų arba jo vardu veikiančių asmenų viešai teikiamus patikinimus, ypač reklamoje ar etiketėje, nebent Pardavėjas:
i. nežinojo apie šį viešai teikiamą patikinimą ir, pagrįstai vertinant, negalėjo apie jį žinoti,
ii. prieš sudarant Pardavimo sutartį viešai teikiamas patikinimas buvo pakeistas, išlaikant sąlygas ir būdą, kuriais buvo viešai pateiktas, arba panašiu būdu,
iii. viešasis patikinimas nedarė įtakos Vartotojo sprendimui sudaryti Pardavimo sutartį.
c. turi būti pristatyta su priedais ir instrukcijomis, kurių Vartotojas gali pagrįstai tikėtis.
4. Pardavėjas neatsako už tai, kad Prekė neatitinka Pardavimo sutarties, jeigu Vartotojui buvo aiškiai pranešta, kad konkreti Prekės ypatybė skiriasi nuo Sutarties reikalavimų ir vėliausiai sudarydamas Pardavimo sutartį aiškiai ir atskirai sutiko su tuo, kad trūksta tam tikros Prekės ypatybės.
5. Pardavėjas atsako už tai, kad Prekė neatitinka Pardavimo sutarties jos pristatymo dieną ir dvejus metus nuo jos pristatymo dienos. Laikoma, kad Prekė neatitinka Pardavimo sutarties, jeigu tai paaiškėjo nepraėjus dvejiems metams po Prekės pristatymo ir Prekė neatitiko jos pristatymo dieną, nebent būtų įrodyta priešingai arba ši prielaida nesuderinama su Prekės specifika ar neatitikimo Pardavimo sutarčiai pobūdžiu.
6. Jeigu Prekė neatitinka Pardavimo sutarties, Klientas, kuris yra Vartotojas, gali reikalauti, kad Prekė būtų pataisyta arba pakeista.
7. Pardavėjas gali pakeisti Prekę, kai Vartotojas reikalauja ją pataisyti, arba ekonominę veiklą vykdantis asmuo gali pataisyti Prekę, kai Vartotojas reikalauja ją pakeisti, jeigu atkurti Prekės atitikį Pardavimo sutarčiai Vartotojo pasirinktu būdu būtų neįmanoma arba prireiktų pernelyg didelių Pardavėjo išlaidų. Jeigu pataisyti ir pakeisti Prekę būtų neįmanoma ar prireiktų pernelyg didelių išlaidų, Pardavėjas gali atsisakyti atkurti Prekės atitiktį Pardavimo sutarčiai.
8. Pardavėjas pataiso arba pakeičia Prekę per protingą laiką nuo tada, kai Vartotojas jam pranešė, kad Prekė neatitinka Pardavimo sutarties, nesukeldamas Vartotojui pernelyg didelių nepatogumų, atsižvelgdamas į Prekės specifiką ir tikslą, kuriam Vartotojas ją įsigijo. Taisymo ar keitimo išlaidos tenka Pardavėjui.
9. Vartotojas privalo pateikti taisytiną ar keistiną Prekę, dėl kurios pateikė skundą, Pardavėjo lėšomis.
10. Vartotojas neprivalo mokėti už paprastą Prekės, kuri vėliau keičiama nauja, naudojimą.
11. Jeigu Prekė neatitinka Pardavimo sutarties, Vartotojas gali prašyti, kad būtų sumažinta kaina, arba atsisakyti Pardavimo sutarties, jeigu:
a. Pardavėjas atsisako atkurti Prekės atitiktį Pardavimo sutarčiai,
b. nepavyko atkurti Prekės atitikties Pardavimo sutarčiai,
c. Prekės neatitikimas Pardavimo sutarčiai yra tiek esminis, kad pateisina neatidėliotiną Kainos sumažinimą arba Pardavimo sutarties atsisakymą;
d. Pardavėjo pareiškimas ar aplinkybės aiškiai rodo, kad per protingą laiką ar nesukeldamas Vartotojui pernelyg didelių nepatogumų neatkurs Prekės atitikties Pardavimo sutarčiai.
12. Kaina turi būti sumažinta tokiu santykiu, kiek Pardavimo sutarties neatitinkančios Prekės vertė yra proporcinga Pardavimo sutarčiai atitinkančios Prekės vertei.
13. Pardavėjas nedelsdamas grąžina Vartotojui sumą, mokėtiną pasinaudojus teise sumažinti kainą, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Vartotojo prašymo sumažinti kainą gavimo dienos.
14. Vartotojas negali atsisakyti Pardavimo sutarties, jeigu Prekės neatitikimas Pardavimo sutarčiai yra neesminis. Tačiau laikoma, kad Prekės neatitikimas Pardavimo sutarčiai yra esminis.
15. Vartotojo teisė atsisakyti Pardavimo sutarties taikoma tik Prekės, kurios neatitinka Pardavimo sutarties, o ne visam užsakymui.
16. Atsisakius Pardavimo sutarties, pirmiau minimas Vartotojas privalo nedelsdamas grąžinti Prekę Pardavėjui jo lėšomis. Pardavėjas privalo Vartotojui grąžinti Kainą nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Prekės ar jos išsiuntimą patvirtinančio dokumento gavimo dienos.
17. Nepriimami skundai dėl Prekių su mechaniniais pažeidimais ir atsiradusių dėl nepakankamos ar netinkamos priežiūros.
C. Skundai dėl skaitmeninio turinio ir paslaugų
1. Kliento skundas dėl problemų, susijusių su Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutartimi, yra ir reikalavimas, kad Skaitmeninis turinys ar paslaugos atitiktų Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutartį.
2. Skaitmeninis turinys ir paslaugos yra netinkamos, jeigu:
a. jų aprašymas, rūšis, kiekis, kokybė, išsamumas, funkcijos, suderinamumas, sąveika bei techninės pagalbos ir naujinių prieinamumas neatitinka Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties,
b. ir toliau bus netinkamos konkrečiam tikslui, kuriam reikalingos Vartotojui, apie kurį Vartotojas pranešė ekonominę veiklą vykdančiam asmeniui ne vėliau kaip sudarant Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutartį, ir patvirtino ekonominę veiklą vykdantis asmuo,
c. bus netinkami tikslams, kuriems paprastai naudojamas tokios rūšies Skaitmeninis turinys ar paslaugos, atsižvelgiant į galiojančių teisės aktų nuostatas, techninius standartus ar gerąją praktiką,
d. neatitinka jų kiekis ir savybės, įskaitant funkcijas, suderinamumą, prieinamumą, tęstinumą ir saugumą, kurie būdingi šios rūšies Skaitmeniniam turiniui ar paslaugoms ir kurių Vartotojas gali pagrįstai tikėtis, atsižvelgdamas į Skaitmeninio turinio ar paslaugų pobūdį ir ekonominę veiklą vykdančio asmens, jo įstatyminių pirmtakų ar jo vardu veikiančių asmenų viešai teikiamus patikinimus, ypač reklamoje ar etiketėje, nebent ekonominę veiklą vykdantis asmuo įrodytų, kad:
i. nežinojo apie šį viešai teikiamą patikinimą ir, pagrįstai vertinant, negalėjo apie jį žinoti,
ii. prieš sudarant Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutartį viešai teikiamas patikinimas buvo pakeistas, išlaikant sąlygas ir būdą, kuriais buvo viešai pateiktas, arba panašiu būdu,
iii. viešasis patikinimas nedarė įtakos Vartotojo sprendimui sudaryti Skaitmeninio turinio ar paslaugų sutartį;
e. nepristatomos su priedais ir instrukcijomis, kurių Vartotojas gali pagrįstai tikėtis,
f. neatitinka prieš sudarant Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutartį ekonominę veiklą vykdančio asmens Vartotojui pateiktos bandomosios versijos ar pažado.
3. Pardavėjas atkuria skaitmeninio turinio ar paslaugos, dėl kurios teikiamas skundas, atitikį Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarčiai per protingą laiką nuo tada, kai jam pranešama apie iškilusias aplinkybes, nesukeldamas Klientui pernelyg didelių nepatogumų, atsižvelgdamas į skaitmeninio turinio ar paslaugų pobūdį ir tikslą, kuriam naudojamos.
4. Iškilus aplinkybei, kad skaitmeninis turinys ar paslaugos neatitinka Sutarties, Vartotojas gali pateikti reikalavimą sumažinti kainą arba atsisakyti Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties, jeigu:
a. atkurti atitiktį Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarčiai būtų neįmanoma arba pareikalautų pernelyg didelių išlaidų;
a. nepavyksta atkurti atitiktį Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarčiai;
c. Skaitmeninio turinio ar paslaugų neatitiktis Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarčiai yra tiek esminė, kad pateisina neatidėliotiną Kainos sumažinimą arba Sutarties atsisakymą;
d. Pardavėjo pareiškimas ar aplinkybės aiškiai rodo, kad per protingą laiką ar nesukeldamas Vartotojui pernelyg didelių nepatogumų neatkurs skaitmeninio turinio ar paslaugų atitikties Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarčiai.
5. Pardavėjas neatsako, jeigu kliento skaitmeninė aplinka nėra suderinama su techniniais reikalavimais.
VII. Pardavimo sutarties atsisakymas
1. Klientas, kuris yra Vartotojas, sudaręs Pardavimo sutartį nuotoliu, gali per trisdešimt (30) dienų nuo Prekės gavimo dienos atsisakyti Pardavimo sutarties nenurodydamas priežasties, pateikęs pareiškimą, kad nori atsisakyti Pardavimo sutarties. Pareiškimą galima siųsti:
a. raštu adresu „Pako Lorente Baltija“, Verkių g. 42-106, LT-09109 Vilnius,
b. elektroniniu paštu adresu info@pakolorente.lt.
2. Pardavėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 14 dienų nuo Vartotojo pareiškimo dėl Pardavimo sutarties atsisakymo gavimo dienos, grąžinti Vartotojui jo sumokėtus pinigus, įskaitant Prekės pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, susijusias su tuo, kad Klientas pasirinko kitą, ne pigiausią paprastą pristatymo būdą, kurį siūlo Internetinė parduotuvė). Pardavėjas grąžina sumokėtas sumas tuo pačiu mokėjimo būdą, kokį naudojo Vartotojas, nebent Vartotojas sutiko, kad jam pinigai būtų grąžinti kitu būdu.
3. Prekių grąžinimo išlaidas atsisakius pirmiau nurodytose nuostatose nurodytos Pardavimo sutarties padengia Vartotojas.
4. Jeigu veiksmingai atsisakoma Pardavimo sutarties, ji laikoma nesudaryta.
5. Vartotojas privalo grąžinti įsigytą Prekę nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 30 dienų nuo dienos, kurią atsisakė Pardavimo sutarties. Kad būtų laikomasi termino, užkanka Prekę išsiųsti iki sueis terminas.
6. Prekę būtina grąžinti nepakeistos būklės, nebent pakeitimai būtini dėl įprasto valdymo. Vartotojas atsako už daikto vertės sumažėjimą, atsiradusį naudojant jį tokiu būdu, kuris viršija galimą nustatyti daikto pobūdį, savybes ir veikimą. Vartotojo atsakomybė gali būti ypač susijusi su negalėjimu parduoti Prekę kaip visavertę, informacinių lapelių ir apsaugos priemonių tvirtinimo iš naujo prie prekės išlaidomis, taip pat Prekės atkūrimo iki tokios būklės, kad ją būtų galima vėl parduoti Internetinėje parduotuvėje, išlaidomis, įskaitant specialisto atliktos Prekės ekspertizės išlaidas ir tokios ekspertizės metu nustatytų trūkumų pašalinimo išlaidas (jeigu trūkumai atsirado dėl to, kad Vartotojas naudojo prekę tokiu būdu, kuris viršija galimą nustatyti daikto pobūdį, savybes ir veikimą).
7. Teisė atsisakyti Pardavimo sutarties netaikoma antspauduotoje pakuotėje tiekiamoms Prekėms, kurių atidarius pakuotę negalima grąžinti dėl sveikatos ar higienos sumetimais, jeigu pakuotė atidaryta pristačius, pvz., kosmetikos prekių, apatinio trikotažo.
8. Jeigu Vartotojas praleidžia Pardavimo sutarties atsisakymo terminus, grąžintas Prekes Pardavėjas grąžina Vartotojui jo lėšomis.
9. Klientas, kuris yra Ekonominę veiklą vykdantis asmuo, neturi teisės atsisakyti su Pardavėju sudarytos Pardavimo sutarties.
10. Pardavėjas turi teisę atsisakyti su Klientu, kuris yra Ekonominę veiklą vykdantis asmuo, sudarytos Pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo jos sudarymo dienos. Šiuo atveju Pardavimo sutarties galima atsisakyti nenurodant priežasties ir dėl to Klientas, kuris yra Ekonominę veiklą vykdantis asmuo, neturi teisės reikšti kokius nors reikalavimus Pardavėjui.
11. Jeigu Vartotojas praleidžia Pardavimo sutarties atsisakymo terminus, grąžintą Asortimentą Pardavėjas grąžina Vartotojui jo lėšomis.
VIII. Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties atsisakymas
1. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties netaikoma Sutartims, kai Skaitmeninis turinys tiekiamas neįrašytas fizinėje laikmenoje, jeigu sutartis pradėta vykdyti gavus aiškų Vartotojo sutikimą iki suėjo terminas atsisakyti Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties ir Pardavėjui pranešus Vartotojui, kad pastarasis prarado teisę atsisakyti Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties.
2. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties netaikoma Sutartims, jeigu ekonominę veiklą vykdantis asmuo visiškai suteikė Paslaugą gavęs aiškų Vartotojo, kuriam iki pradedant ją teikti buvo pranešta, kad Pardavėjui ją suteikus, praras teisę atsisakyti Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties.
3. Skaitmeninio turinio ar paslaugų sutarties vykdymo pradžia laikoma elektroninio laiško žinutė su nurodymais, kaip atsisiųsti ar pasiekti Skaitmeninį turinį ar paslaugas, nebent nurodyta kitaip.
4. Kad būtų laikomasi Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties atsisakymo termino, užtenka, kad Vartotojas išsiųstų Pardavėjui informaciją, pvz., elektroniniu paštu, kad pageidauja pasinaudoti jam suteikta teise atsisakyti Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties, iki sueis terminas atsisakyti šios Sutarties.
5. Mokamų Skaitmeninių paslaugų atveju, jeigu prašymas pradėti teikti Skaitmenines paslaugas pateiktas iki sueis terminas atsisakyti Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties, Vartotojas privalo sumokėti sumą, proporcingą paslaugoms, kurios suteiktos iki tada, kai Vartotojas pranešė Pardavėjui, kad atsisako Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties.
6. Kad būtų laikomasi Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties atsisakymo termino, užtenka, kad Vartotojas išsiųstų Pardavėjui informaciją, pvz., elektroniniu paštu, kad pageidauja pasinaudoti jam suteikta teise atsisakyti Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties, iki sueis terminas atsisakyti Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties.
IX. Klientams, kurie nėra Vartotojai, taikomos procedūros
1. Klientas, kuris nėra Vartotojas, neturi teisės atsisakyti Pardavimo sutarties arba Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutarties.
2. Vadovaujantis Civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalimi, netaikoma Pardavėjo atsakomybė pagal laidavimą Klientui, kuris nėra Vartotojas.
3. Visus Pardavėjo ir Kliento, kuris nėra Vartotojas, ginčus sprendžia teismas pagal Pardavėjo buveinės vietą.
4. Klientų, kurie nėra Vartotojai, atveju Pardavėjas gali bet kada keisti Taisykles, vadovaudamasis visuotinai galiojančių teisės aktų nuostatomis.
X. Garantija
1. Pardavėjo parduodamoms Prekėms gali būti taikoma atitinkamo gamintojo ar platintojo suteikiama garantija. Išsamios garantijos sąlygos ir jos galiojimo trukmė nurodyti garantijos davėjo išduotame ir su Preke pridedamame garantijos lape.
2. Pardavėjas nesuteikia jokios garantijos jokioms parduodamoms Prekėms.
3. Jeigu Prekei taikoma platintojo arba gamintojo garantija, Klientas gali teikti skundą dėl trūkumų turinčios prekės:
a. naudodamasis savo teisėmis pagal suteiktą garantiją. Tokiomis aplinkybėmis Klientas privalo pateikti skundą tiesiogiai garantijos davėjui, o Pardavėjas yra tik tarpininkas, kuris persiunčią pateiktą skundą. Klientas savo nuožiūra gali kreiptis tiesiogiai garantinės priežiūros vietą arba Pardavėją,
b. naudodamasis Klientui suteikiamomis teisėmis Pardavėjo atžvilgiu dėl Prekės neatitikimo Pardavimo sutarčiai.
XI. Atsakomybė
1. Parduotuvė įspėja, kad elektroninių paslaugų teikimas ir prieiga prie Internetinės parduotuvės svetainės gali būti nutraukta arba sutrikti dėl:
a. Pardavėjo teleinformatikos sistemos ar programinės įrangos keitimo, atnaujinimo, išplėtimo ar priežiūros,
b. nenugalimos jėgos aplinkybių, trečiųjų asmenų veikimo ar neveikimo (veiksmų, kurie nepriklauso nuo Internetinės parduotuvės).
2. Parduotuvė atsako už Pardavimo sutarties nevykdymą ar netinkamą vykdymą.
3. Parduotuvė neatsako už negalėjimą ar trukdymą naudotis Internetine parduotuve dėl išimtinai nuo Kliento priklausančių priežasčių, ypač už Kliento prarastą ar trečiųjų asmenų pasisavintą (dėl Kliento kaltės) Kliento slaptažodį. Tačiau Internetinė parduotuvė atsako, jeigu Klientas prarado savo Slaptažodį arba jo Slaptažodį pasisavino tretieji asmenys dėl priežasčių dėl kurių kalta Internetinė parduotuvė arba už kurias atsako Internetinė parduotuvė.
4. Internetinė parduotuvė neatsako už žalą, atsiradusią dėl Klientų veikimo ar neveikimo, ypač dėl to, kad naudojasi Internetine parduotuve nesilaikydami galiojančių teisės aktų nuostatų ar Taisyklių.
5. Internetinės parduotuvės įsipareigojimai kyla išimtinai tik iš šių Taisyklių ir besąlygiškai galiojančių teisės aktų nuostatų.
XII. Naujienlaiškis
1. Klientas, norėdamas naudotis naujienlaiškio paslauga, privalo užpildyti Internetinėje parduotuvėje pateikiam1 formą ir nurodyti savo elektroninio pašto adresą. Draudžiama nurodyti kito asmens naudojamo elektroninio pašto adresą.
2. Vartotojas privalo patvirtinti, kad užsako naujienlaiškio paslaugą paspausdamas patvirtinimo nuorodą, siunčiamą formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
3. Prenumeratorius privalo nurodyti savo elektroninio pašto adresą, kad gautų Naujienlaiškio paslaugą.
4. Naujienlaiškio paslauga yra savanoriška, nemokama ir teikiama tik ją užsiprenumeravus.
5. Naujienlaiškio paslauga – turinio apie Pardavėją, jo siūlomą asortimentą, naujienas, gaminius ir prekės ženklą teikimas. Naujienlaiškyje pateikiama Pardavėjo komercinė ir rinkodaros informacija.
6. Naujienlaiškis siunčiamas periodiškai neribotą laiką, kol nutraukiamas naudojimasis paslauga arba Pardavėjas nutraukia Naujienlaiškio paslaugos teikimą.
7. Naujienlaiškio paslaugos galima atsisakyti bet kuriuo metu paspaudus atsisakymo nuorodą, kuri pateikiama kiekvienoje Vartotojui siunčiamoje elektroninio pašto žinutėje pagal Naujienlaiškio paslaugą arba atsiuntus atsisakymą e. pašto adresu info@pakolorente.lt
8. Pardavėjas gali atsisakyti teikti Naujienlaiškio paslaugą bet kuriuo metu, pranešęs apie tai prenumeratoriams.
XIII. Baigiamosios nuostatos
1. Šios taisyklės galioja nuo 2024-10-18.
2. Šiose Taisyklėse neaptartais atvejais taikomos Civilinio kodekso, vartotojų teisių įstatymo ir atitinkamos visuotinai galiojančių teisės aktų nuostatos. Taisyklės nepanaikina ir neriboja jokių Vartotojo teisių, kurios jam suteikiamos visuotinai galiojančių teisės aktų. Esant prieštaravimams tarp Taisyklių ir visuotinai galiojančių teisės aktų nuostatų, pirmenybė teikiama pastarosioms. Pardavimo sutarčių nuostatos, kurios yra mažiau palankios Vartotojui nei vartotojų teisių įstatymo nuostatos, negalioja ir vietoj jų taikomos šio įstatymo nuostatos.
3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti šių Taisyklių nuostatas pagal visuotinai galiojančius teisės aktus.
4. Taisyklės pakeitęs Pardavėjas pateikia suvestinį Taisyklių tekstą, kurį paskelbia Internetinėje parduotuvėje. Taisyklių pakeitimai įsigalioja per 14 dienų nuo naujųjų Taisyklių paskelbimo Internetinėje parduotuvėje dienos. Be to, likus 14 dienų iki naujųjų Taisyklių įsigaliojimo Pardavėjas praneša Klientui apie Taisyklių pakeitimą elektronine žinute su nuoroda į pakeistų Taisyklių tekstą Kliento Paskyrai priskirto elektroninio pašto adresu. Jeigu Klientas nesutinka su naujuoju Taisyklių turiniu, apie tai privalo pranešti Pardavėjui ir Skaitmeninio turinio ar paslaugų teikimo sutartis nutraukiama.
5. Klientams, įsigijusiems kokią nors Prekę iki įsigaliojant Taisyklių pakeitimams, taikomos Užsakymo pateikimo dieną galiojusios Taisyklės.
6. Visi ginčai, galintys kilti dėl Taisyklėse nustatyta tvarka Kliento, kuris yra Vartotojas, ir Pardavėjo sudarytos Pardavimo sutarties, sprendžiami teismingo bendrosios kompetencijos teismo. Visus Pardavėjo ir Kliento, kuris yra Ekonominę veiklą vykdantis asmuo, ginčus sprendžia teismas pagal Pardavėjo buveinės vietą.